.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابراهیمی/ موسوی می خواست نقش یوشچنکو را داشته باشد

معاون سیاسی-امنیتی استاندار مازندران گفت: میرحسین موسوی تلاش كرد تا نقش يوشچنكو اوكرايني را در داخل كشور داشته باشد.
به گزارش شمال نیوز، هادي ابراهيمي معاون سياسي-امنيتي استاندار در دانشگاه علوم دريايي امام خميني(ره) نوشهر پس از حضور در مقبره شهداي گمنام دفاع مقدس در دانشگاه علوم دريايي امام خميني (ره) شهرستان نوشهر به گفتگوي صميمي با دانشجويان، اساتيد و كاركنان اين دانشگاه شركت كرد.
وي در سخناني به ريشه‌هاي انقلاب مخملين در اين كشورها اشاره كرد و گفت: طرح شعارهاي دفاع از دموكراسي و آزادي متهم كردن به فساد مالي و سياسي، سياه‌نمايي و بحراني جلوه دادن اوضاع كشور، برخورداري مخالفين از حمايت‌هاي مالي، سياسي وتبليغاتي غرب، فراخوان مردم برمبارزه منفي و نافرماني مدني از ويژگي‌هاي انقلاب‌هاي مخملين است.
وي گفت: الگوي اصلي حوادث اخير ايران، انقلاب 2004 اوكراين است كه ميرحسين موسوي نامزد اصلاح‌طلبان با همراهي غرب تلاش كرد تا نقش يوشچنكو اوكرايني را در داخل كشور داشته باشد.
وي به شباهت ها ومقايسه ‌رفتارهاي ايام تبليغات دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ايران در داخل كشور اشاره كرد وگفت: ستاد مركزي اصلاح‌طلبان، رنگ سبز را به عنوان نماد تبليغاتي خود معرفي كرد و با برگزاري تجمعات مستمر و حضور روزانه وشبانه در خيابان‌ها و ميادين اصلي شهر فضاي مخربي را در داخل كشور ساماندهي كرد.
معاون سياسي-امنيتي استاندار، سياه‌نمايي اقدامات دولت را از سوي كروبي و موسوي در سخنراني‌ها و برنامه‌هاي تبليغاتي اين دو نامزد اشاره كرد و گفت: به كرات شاهد سياه‌نمايي عملكرد دولت از سوي كانديداهاي اصلاح‌طلب و حاميان آنها در سخنراني‌ها، مناظره‌هاي تلويزيوني، روزنامه‌ها وسايت‌هاي خبري بوديم.
وي متهم كردن دولت را به تحجر و خشونت و وارد كردن اتهام دروغ‌گويي به دولت و رئيس جمهور، القاي از بين رفتن وجهه بين‌المللي ايران بر اثر سياست‌هاي دولت، تشكيك در سلامت انتخابات و القاي بي‌اعتمادي نسبت به برگزار كنندگان و مطرح كردن احتمال انجام تقلب، اعلام پيروزي زودهنگام و پروژه‌هاي اصلاحات خود مي‌خواهد را از برنامه‌هاي محوري كروبي و ميرحسين موسوي دانست و خاطرنشان كرد: اصلاح‌طلبان اعتقاد داشته‌اند انتخابات بايد
پاكستاليزه شود، يعني بي‌نظير بوتويي بايد ترور شود تا آصف‌علي زرداري به پيروزي برسد.
معاون سياسي- امنيتي استاندار هوشياري مردم و تفكر دشمن ستيزي و استقلال آنها به تدبير و مديريت توانمند مقام معظم رهبري در ورود به موقع به مساله براي بيداري بخشيدن به مردم را از ثمرات و بركات نظام اسلامي دانست و گفت: ارزيابي اشتباه طراحان پروژه انقلاب مخملي و مقايسه غلط وضعيت سياسي ايران با كشورهاي اوكراين، صربستان، گرجستان و مهمتر از همه عدم استقبال اكثريت قريب به اتفاق مردم از اين جريان را بواسطه پايبندي و وفاداري آنها به ارزش‌ هاي انقلاب و نظام جمهوري اسلامي دانست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فربد 26 خرداد 1389
آقاي ابراهيمي چند روز فكر شما شده موسوي خبري شده مگه برادر شايد فكر مي كنيد موسوي ستيزي اينروزها شده عامل پيشرفت و گرفتن پست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.